TOP APP Award je nezávislé ocenění nejlepších mobilních aplikací v Česku a na Slovensku, které poskytuje velkým společnostem a jejich klientům unikátní zpětnou vazbu na kvalitu mobilních aplikací.
TOP APP AWARD 2020
TOP APP Award je nezávislé ocenění nejlepších mobilních aplikací v Česku a na Slovensku, které poskytuje velkým společnostem a jejich klientům unikátní nezávislou zpětnou vazbu na kvalitu mobilních aplikací.
VÝSLEDKY 2020
V bankovním a telekomunikačním odvětví byly jako nejlepší aplikace roku 2020 v České a Slovenské republice vyhodnoceny:
Bankovnictví
ČR
1.místo KB Mobilní banka Komerční banka, a.s.
2.místo My Air Airbank a.s.
3.místo MONETA Smart Banka MONETA Money Bank, a.s.
Prostřednictvím TOP APP Award chceme dlouhodobě přispívat ke zlepšení zákaznické zkušenosti a digitalizaci v klíčových oblastech ekonomiky.
Od roku 2015 benchmarkujeme a zlepšujeme aplikace pro naše klienty. V roce 2020 jsme začali oceňovat nejlepší aplikace veřejně, abychom ukázali, které z nich byly v uplynulém roce nejlepší.
Pomocí TOP APP Auditu srovnáváme výkonnost aplikací s nejlepšími hráči ve světě. Pravidelně procházíme více než 700 mobilních aplikací od nejúspěšnějších hráčů na digitálním trhu a porovnáváme je s hodnocenými aplikacemi. Následně tvoříme strategie rozvoje mobilních aplikací pro klienty, čímž přispíváme k rozvoji digitalizace ekonomiky.
METODIKA
Co je TOP APP Award?
TOP APP Award je nezávislé ocenění mobilních aplikací v oblastech bankovnictví a telekomunikace na českém a slovenském trhu.
Na základě TOP APP Auditu, který se skládá z téměř 40 kritérií, porovnáváme aplikace a dokážeme seřadit mobilní aplikace od nejlepších k nejhorším.
Váha jednotlivých kritérií v TOP APP Auditu je dána pravidelným kvantitativním uživatelským výzkumem, ve kterém hodnotíme důležitost jednotlivých kritérii z pohledu uživatele. Tento přístup umožňuje objektivně zhodnotit i komplexní mobilní aplikace z bankovního sektoru.
Jak se měří?
Pomocí TOP APP Auditu hodnotíme 4 oblasti zákaznické cesty (Acquisition, Usage, Value a Profitability) v celkem 37 kritériích. Všechna kritéria jsou jasně měřitelná a odrážejí jak efektivně, jednoduše, rychle a uživatelsky přívětivě, dokáže uživatel aplikací splnit svoje požadavky.
Zákaznická cesta začíná akvizicí (Acquisition) uživatele do mobilní aplikace, která by měla být pro zákazníka procesem snadným, pochopitelným a zároveň rychlým. Následují základní funkce a jejich použitelnost (Usage) pokrývající standardní úkony, které chce zákazník v aplikaci dělat. Další oblastí je přidaná hodnota (Value), jejímž cílem je zvýšit frekvenci přihlašování do aplikace a nakonec přes aplikaci poskytnout i dodatečné služby (Profitability).
Všechna kritéria jsou jasně měřitelná a odrážejí jak efektivně, jednoduše, rychle a uživatelsky přívětivě, dokáže uživatel aplikací splnit svoje požadavky.
Kritéria mají svou vlastní metodologii a váhu v modelu. V každém kritériu může aplikace získat skóre 0 až 100. 0 znamená, že daná aplikace tuto funkci nemá, 100 naopak výkonnost na úrovni nejlepších aplikacích na světě. Následně vydefinujeme oblasti pro další rozvoj aplikace.
O BYZKIDS
O Byzkids
Byzkids je poradenská firma, která pomáhá velkým společnostem zvyšovat jejich výnosy a zákaznickou spokojenost se zaměřením na výkonnost digitálních kanálů, pricing a inovace produktů.
Máme za sebou přes 20 let zkušeností v různých odvětvích a více než 50 velkých projektů.